Monday, May 20, 2013

PAKEJ SPA untuk PENGANTIN BARU

PAKEJ PILIHAN untuk PENGANTIN BARU
RM 60 Facial + Treatment + Mask
PM 75 Body Scrub + Sauna Herba
RM 88 Urut 1 Badan + Mandi Bunga
RM 99 Sauna+UrutBadan+Lulur+MandiSusu+Facial
RM 150 Resdung+Sauna+facial+lulur+urut badan+MandiSusu+MandiBunga

LAIN-LAIN PAKEJ

PAKEJ untuk SUAMI & ISTERI
Pakej RM 99
suami... Urut Badan + Bekam
isteri...Body Scrub + Facial
Pakej RM 190
Suami...Urut Badan+Body Scrub+FootSpa+Bekam
Isteri...Urut Badan+Body Scrub+Sauna+Facial

PAKEJ LEPAS BERSALIN
RM 88 Urut Badan + Urut Peranakan
RM 99 Urut Badan + Urut Peranakan + Bertungku + Body Scrub


Kursus Urut Tradisional & Rawatan Spa
Tempoh : 2 hari (10 pagi - 6 petang)
Lokasi : Reko Sentral Kajang
Yuran Kursus : RM 499
Sijil Diberikan setelah tamat kursus
Penginapan disediakan (jika perlu)
Peserta akan diajarkan perkara berikut :
1. Foot Spa
2. Sauna Herba
3. Facial & Treatment
4. Bekam Angin
5. Bekam Darah
6. Rawatan Resdung
7. Urutan Kaki, Tangan dan Kepala
8. Urutan Pinggang, Bahu dan Belakang
9. Urutan Satu Badan ( Full Body Massage )
10. Urutan Bersalin, Keguguran, Peranakan
11. Bertungku
12. Mandi Lulur
13. Mandi Bunga
14. Mandi Susu
15. Pakej Pengantin Baru
16. Pakej Lepas Bersalin

Maklumat Lanjut.. call 017 259 5991 naz





TIPS MALAM PERTAMA UNTUK PENGANTIN BARU ...

1.Baju Seksi Untuk malam pertama perkahwinan

Tentu akan jadi lebih menyenangkan apabila anda memakai lingerie atau pakaian tidur lain yang menerbitkan rasa seksi. Perasaan seksi ini penting agar anda dan si dia mendapatkan mood untuk bercinta yang baik untuk malam pertama perkahwinan.

2. Pelincir

Kerisauan atau ketakutan boleh menyebabkan Miss V kering semasa bersama pasangan. Pengalaman pertama di malam perkahwinan ini akan menyebabkan anda menjadi tidak selesa dan merasakan perhubungan badan menyeksa anda. Solusinya? Tidak ada salahnya jika anda memakai pelincir di malam pertama anda dan pasangan bercinta. Sebaiknya pilih pelincir yang berasaskan air.

3. Kamar/bilik tidur yang indah dan romantik

Buat suasana kamar yang akan digunakan untuk menghabiskan malam pertama perkahwinan, menjadi romantik. Suasana romantik ini berguna agar anda dan pasangan mendapat mood untuk bercinta. Suasana tersebut menjadikan anda rileks. Untuk menciptakan suasana romantik, anda boleh meletakkan mawar di sekitar tempat tidur, bau-bauan romantik. juga dengan memasang langsir berwarna merah, pink, cokelat atau emas.

4. Wangian

Pastikan anda menggunakan aromaterapi yang sesuai, contohnya seperti aromaterapi dengan bunga geranium atau lavender misalnya. Kebaikan dalam bunga tersebut boleh merangsang kelenjar korteks di atas ginjal, yang bertanggungjawab merangsang beberapa hormon seksual. Ada banyak lagi haruman aromaterapi yang menarik. Antaranya seperti Rose, Camomile, Ylang-Ylang, Jasmine dan Papermint. Pastikan pasangan anda juga menyukai bau yang anda pilih. Ini untuk mengelakkan bau yang wangi pada anda tapi sebaliknya pada si dia.

5. Cahaya

Untuk membangkitkan suasana indah dan romantik, jangan gunakan lampu neon/kalimantang yang terang benderang. Gunakan lampu dengan cahaya yang suram, seperti lampu meja atau lampu dengan tudung penutup yang membuat suasana kamar jadi berwarna jingga atau kemerahan. Aura sensual pun akan muncul dan membuat anda berdua lebih bergairah di malam pertama perkahwinan.

6. Rawatan Diri

Sebelum majlis perkahwinan, biasanya bakal pengantin akan melakukan sessi rawatan diri di spa pengantin. Jika ada bakal pengantin yang belum sempat membuat rawatan diri, jangan abaikan sessi ini.Sebaiknya cepat lakukan. Manjakan diri anda sebelum memasuki gerbang perkahwinan...alami kesegaran dan seri pengantin yang menakjubkan dengan tubuh lebih bersih, wangi serta lebih menawan. Ini dapat membantu anda di malam pertama perkahwinan. Pengantin lelaki pun boleh lakukan rawatan yang sama

7. Jangan Stres

Bayangkan hanya yang indah-indah sahaja. Lupakan smeua cerita menakutkan tentang malam pertama perkahwinan. Tolak ansur dan saling memahami antara pasangan pengantin baru akan membuatkan malam pertama perkahwinan anda cukup indah. Tidak perlu terburu-buru kerana tidak lari gunung di kejar

Semoga tips ini membantu anda dalam melayari keindahan malam pertama perkahwinan.

No comments:

Post a Comment